måndag 29 augusti 2011

Tävlingsdags!

Jag gillar den ekologiska och hållbara stilen, letar gärna hemsidor som tipsar om dylikt. Det känns instinktivt rätt, jag baserar egentligen inte mitt ställningstagande på särskilt mycket fakta, utan är tacksam att det finns forum som kan hjälpa mig rätt bland alla produkter som finns.

Det finns en hemsida som heter Ekostil som jag tittar in på då och då, och som ger tips via Facebook. Där pågår just nu en tävling jag inte kunde låta bli (jodå, jag avstår från de flesta tävlingar) eftersom man kan vinna presentkort på en butik som heter Sovtex och som säljer ekologiska lakan. Mycket intressant tycker då jag, som i samband med flytten gjorde mig av med de flesta gamla och slitna lakan vi hade och nu måste köpa en del nytt efter hand. På bilden ser du det påslakanset jag skulle vilja ha av alla de har att välja på.

Var med du också, vetja!




Inga kommentarer: