måndag 25 juli 2011

Yogapaus

Jag har skrivit här många gånger om den för mig nästan nödvändiga yogan. Men trots att den är viktig för mig och i mitt liv, har jag aktivt valt bort den de senaste månaderna. Det har helt enkelt inte funkat för mig att få till det i tid och rum, och då bestämde jag mig för att i stället för att ständigt gå omkring och ha dåligt samvete för att jag inte tar mig till en yogaklass, så kapitulerade jag inför det faktum att yogan inte rymdes just nu.

Våren har varit hektisk på arbetet, och jag har också haft våra flyttplaner att fokusera på. Visserligen är det så att när man har extra mycket omkring sig är också yogan extra viktig. Men jag gjorde som sagt ett val, för att kunna släppa det. Ibland är det bara så.

Var sak har sin tid, så även yogan. Efter sommaren kommer det att återigen vara yogans tid för mig!

Inga kommentarer: