fredag 22 mars 2013

Fotbollskväll


Nej, jag ser inte på fotboll i kväll. Det får vara hur mycket VM-kval det vill men jag är otroligt ointresserad. Det enda skälet att snegla är chansen att få en glimt av Zlatans leende, som kan smälta is. Men han ler sällan när han spelar.

Jag sitter dock solidariskt med vid TVn, för jag tycker vi umgås ändå liksom, käre maken och jag. Får jag bara ha min dator i knät och chabba lite på sociala medier (det goda tramset, ni vet) och kanske småjobba lite, så är jag nöjd ändå.

Fotboll är så seeegt och lååångsamt, och så blir det ju inga mål. Det händer ingenting! Nej, tacka vet jag lite rapp hockey.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för länken!
Och för övrigt sitter jag också med min dator i knät medan Roine kollar på fotboll :-)

Kram!
Åsa

Maria Björkman sa...

Det är ganska skönt, eller hur? Kravlöst.

Kram!

Maria Björkman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.