tisdag 6 mars 2012

Mediadag



En annan har varit i ropet i dag, eftersom vi slog på stora mediatrumman med anledning av det Digidel-projekt vi startat tillsammans med biblioteken på Gotland. Det är inte alltid lätt att få genomslag i media, men om man talar om att Gotland har fått pengar, då kommer de nästan alltid. Ovanstående bild var införd i Gotlands Allehanda, jag länkar nedan, och i Gotlands Tidningar fick vi en artikel på sista sidan med kanonbra rubrik. Dessutom var jag och en person till från projektet med på Radio Gotland i morse, det inslaget länkar jag också nedan. Cirka 15 min in i klippet får man gå, för att höra.

Efter en intensiv dag var det skönt med yoga, och i kväll är jag lite trött. Dock tjänstgör jag som chaufför, när käre maken sitter nere på stan på en restaurang och ser på en fotbollsmatch som vi - trots tusen TV-kanaler - uppenbarligen inte hade tillgång till hemma. Mystiskt.



Lyssna: 07.00 - 07.30 tisdag 06 mar 2012

Inga kommentarer: